ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

3ωρη στάση εργασίας των εργαζομένων του ΟΛΘ

Στάση εργασίας από τις 12 μέχρι τις 3 το μεσημέρι πραγματοποιούν σήμερα Τετάρτη οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού.
Υπενθυμίζεται ότι το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) ανακοίνωσε τη Δευτέρα «την έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας για τη διάθεση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ», που έχει το αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης του λιμένα έως το 2051».
Σημειώνεται ότι η «Δημοκρατική Ενότητα Λιμανιών» με αφορμή την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών, μεταξύ άλλων υποστηρίζει:
«Με την παράδοση στρατηγικών τομέων κρατικής ιδιοκτησίας, όπως προβλέπει και η αναθεωρημένη "Ευρωπαϊκή Λιμενική Πολιτική" στα πλαίσια της "απελευθέρωσης" των αγορών ικανοποιεί τις οικονομικές και γεωπολιτικές επιδιώξεις των μονοπωλίων.
Χαμένοι από χέρι θα βγουν μόνο οι εργαζόμενοι και τα λαϊκά στρώματα. Μια τέτοια εξέλιξη θα ενισχύσει τη δύναμη, την κυριαρχία και επιθετικότητα των μονοπωλίων διαμορφώνοντας ένα περιβάλλον ακόμα μεγαλύτερης εκμετάλλευσης για τους εργαζόμενους, καθώς θα σημάνει μαζικές απολύσεις, εργαζόμενους με μισθούς πείνας, εργασιακές σχέσεις λάστιχο χωρίς δικαιώματα, χωρίς Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και συνδικαλιστική οργάνωση.
Θα σημάνει βίαιη εκτόπιση των αυτοαπασχολούμενων και μικρών επαγγελματιών.
Μπροστά στη βάρβαρη επιδρομή των μονοπωλίων, τη θύελλα των μέτρων που τρέχουν και αυτών που έρχονται μόνο μία απάντηση υπάρχει:
Άμεση οργάνωση και κλιμάκωση της πάλης των εργαζομένων στα λιμάνια προκειμένου να ξεσηκωθεί κύμα αντίδρασης και αντεπίθεσης που θα αποκρούσει την αντιλαϊκή θύελλα.
Να κάνουμε δική μας υπόθεση την οργάνωση και την ανάπτυξη της πάλης, να αποκρούσουμε την επίθεση. Με πλαίσιο που συγκρούεται με τα μονοπώλια και τις επιλογές τους, που θα έχει αφετηρία την αντιλαϊκή βαρβαρότητα και που θα δυναμώνει βάζοντας στο επίκεντρο έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης, που να ικανοποιεί τις λαϊκές ανάγκες των εργαζομένων για λιμάνια που να ανήκουν στο λαό και όχι στο κεφάλαιο, το πολυεθνικό».