ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

οι εκλεγμένοι σύμβουλοι με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» στην Περιφέρεια Πειραιά και στους Δήμους Πειραιά, Κερατσινίου - Δραπετσώνας, Περάματος, Νίκαιας - Ρέντη, Σαλαμίνας και Κορυδαλλού, καλούν σε αγώνα ενάντια στα αντιλαϊκά μέτρα και την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά

«Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ θέτει ως προτεραιότητα εφαρμογής του 3ου μνημονίου και των εφαρμοστικών νόμων την άμεση ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά. Ταυτόχρονα, δρομολογεί "πακέτο" και την πώληση των 600 περίπου στρεμμάτων των "Λιπασμάτων" της Δραπετσώνας, που "ορέγονται" εδώ και χρόνια διάφοροι μονοπωλιακοί όμιλοι.
Η περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του λιμανιού στρέφεται σε βάρος του λαού του Πειραιά, των εργαζομένων στο λιμάνι, όλου του ελληνικού λαού, στρέφεται σε βάρος σου. Αποτελεί ένα ακόμα κρίκο στην αντιλαϊκή θύελλα που έχει εξαπολύσει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.
Θα έχει ως αποτέλεσμα, ανάμεσα στα άλλα:
  • Την αύξηση της τιμής βασικών αγαθών, που καταναλώνει σήμερα η λαϊκή οικογένεια και που μεταφέρονται μέσα από το λιμάνι του Πειραιά, μέσα από την αύξηση της τιμής των λιμενικών υπηρεσιών, με μοναδικό κερδισμένο το μονοπώλιο που θα αναλάβει το λιμάνι.
  • Την περαιτέρω χειροτέρευση των εργασιακών σχέσεων για τους εργαζόμενους στο λιμάνι του Πειραιά.
  • Τον αφανισμό μιας σειράς αυτοαπασχολούμενων που δραστηριοποιούνται γύρω από το λιμάνι (μεταφορές, εκτελωνιστές κ.ά.).
  • Την ιδιωτικοποίηση μιας στρατηγικής πύλης εισόδου - εξόδου της χώρας, κρίσιμη για την άμυνα και την ασφάλεια του λαού και της χώρας.
Ταυτόχρονα, παραδίδονται, όπως όλα δείχνουν, και τα "Λιπάσματα" της Δραπετσώνας, μια περιοχή - φιλέτο, που θα μπορούσε να δώσει ανάσα και διέξοδο στη θάλασσα στο λαό του Πειραιά, που μπορεί να αξιοποιηθεί για κάλυψη κρίσιμων αναγκών της περιοχής και συγκεκριμένα για τη δημιουργία παιδιατρικού νοσοκομείου.
Μην πιστέψεις τα ψέματα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, και των άλλων αστικών κομμάτων, της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του Ποταμιού, που στηρίζουν την ιδιωτικοποίηση, βάζουν πλάτη για την προώθηση των συμφερόντων των επιχειρηματικών μονοπωλιακών ομίλων.
Νερό στο μύλο της αντιλαϊκής πολιτικής ρίχνει και η ναζιστική εγκληματική Χρυσή Αυγή, που προσπαθεί να το κρύψει, με τις άναρθρες αντιμνημονιακές κραυγές, ενώ στηρίζει το καπιταλιστικό σύστημα, είναι υπερασπιστής των συμφερόντων του κεφαλαίου, με ειδικές διασυνδέσεις με τους εφοπλιστές.
Για τις αρνητικές αυτές εξελίξεις, βαριές ευθύνες φέρουν και οι Δημοτικές Αρχές του Πειραιά, του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας, του Περάματος. Ακόμα κι όταν η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έβαζε φαρδιά - πλατιά την υπογραφή της στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά, με τη συμφωνία της 20ής Φλεβάρη 2015, αυτοί μιλούσαν για ιστορικές αποφάσεις υπέρ του λαού.
Τι δείχνει η πείρα από τις ιδιωτικοποιήσεις που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, στις μεταφορές, στις τηλεπικοινωνίες και σε άλλους κλάδους; Η ανεργία συνεχίζει να "σπάει κόκαλα". Η περίφημη καπιταλιστική ανάπτυξη σημαίνει δουλειές "για ένα κομμάτι ψωμί", για δουλειά "ήλιο με ήλιο", ξήλωμα εργασιακών δικαιωμάτων. Αυτή είναι η ανταγωνιστικότητα και η περιβόητη ανάπτυξη στο πλαίσιο αυτού του συστήματος. Κέρδη για τα μονοπώλια - φτώχεια για το λαό!
Εργαζόμενοι, αυτοαπασχολούμενοι, άνεργοι, νέοι και νέες του Πειραιά,
Το λιμάνι του Πειραιά και όλες του οι δραστηριότητες, ως μοχλοί της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης, προσφέρουν αμύθητα κέρδη για τους εφοπλιστές και άλλους μονοπωλιακούς ομίλους, ενώ για την πλειοψηφία των εργαζομένων επικρατούν συνθήκες σκληρής εκμετάλλευσης, μεγάλη ανεργία, φτώχεια, όπως στα ναυπηγεία, στη Ζώνη του Περάματος, στους ναυτεργάτες.
Τα λιμάνια του Πειραιά και της Αττικής μπορούν να γίνουν μοχλός πραγματικής ανάπτυξης και ευημερίας για τους εργάτες και τις λαϊκές οικογένειες, προσφέροντας σταθερή δουλειά με δικαιώματα, μοχλός συνολικά κοινωνικής και πολιτιστικής ανάπτυξης για όλο το λαό και για τη νησιώτικη περιφέρεια.
Αποκλειστικά κρατικά λιμάνια, σύγχρονα και ασφαλή με υποδομές στήριξης της διακίνησης προϊόντων και εξυπηρέτησης των σύγχρονων κοινωνικών αναγκών. Προϋπόθεση για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι είναι η ενδυνάμωση της λαϊκής πάλης της κοινωνικής συμμαχίας, για την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής, με κεντρικό σχεδιασμό, σε μια Ελλάδα αποδεσμευμένη από την ΕΕ και το ΝΑΤΟ, με τον εργαζόμενο λαό στην εξουσία, με εργατική εξουσία».