Στην επιβεβαίωση των πληροφοριών σχετικά με
τους σχεδιασμούς και τα παζάρια της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ για την
ιδιωτικοποίηση στρατηγικών υποδομών της χώρας, προχώρησε χτες η εταιρεία
«Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι», η οποία εκδηλώνει ενδιαφέρον για τη συνδυασμένη ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της επισκευαστικής ROSCO και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ).
Ο επικεφαλής των «Ρωσικών Σιδηροδρόμων», Β. Γιακούνιν, δήλωσε σχετικά ότι «κατά τη διάρκεια των συνομιλιών με τον Βλ. Πούτιν, ο Αλ. Τσίπρας επιβεβαίωσε ότι οι "Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι" ενδιαφέρονται δικαιωματικά και συμφώνησε οι επαφές αυτές να συνεχιστούν, επομένως συνεχίζουμε την εργασία μας».
Παράλληλα, με την κατάθεση των «δεσμευτικών προσφορών» από τα μονοπώλια που τον διεκδικούν και στόχο την ανάδειξη του πλειοδότη «στρατηγικού επενδυτή» μέχρι τις αρχές Οκτώβρη 2015 συνεχίζεται η διαδικασία για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ. Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη βδομάδα το ΤΑΙΠΕΔ ενημέρωσε και επίσημα τους ενδιαφερόμενους «επενδυτές» σχετικά με τους όρους εκχώρησης (51% σε πρώτη φάση και ακόμη 16% σε ορίζοντα πενταετίας).
Ενδιαφέρον για τη συμμετοχή του στην εξαγορά του 16% εκδηλώνει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά, ο πρόεδρος του οποίου, Β. Κορκίδης, έστειλε επιστολή στον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Στ. Πιτσιόρλα, αναφορικά με την πρόθεση της διοίκησης του Επιμελητηρίου για αγορά μετοχών του ΟΛΠ στο πλαίσιο της επανεκκίνησης του διαγωνισμού. Ο Β. Κορκίδης δήλωσε σχετικά ότι «η πάγια θέση του επιχειρηματικού κόσμου της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά έγκειται στο να παραμείνει ένα εύλογο ποσοστό του μεγαλυτέρου λιμανιού της χώρας στην ιδιοκτησία του Δημοσίου, με τη συμμετοχή τόσο των θεσμικών φορέων των χρηστών, της τοπικής αυτοδιοίκησης, όσο και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά».
Ο επικεφαλής των «Ρωσικών Σιδηροδρόμων», Β. Γιακούνιν, δήλωσε σχετικά ότι «κατά τη διάρκεια των συνομιλιών με τον Βλ. Πούτιν, ο Αλ. Τσίπρας επιβεβαίωσε ότι οι "Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι" ενδιαφέρονται δικαιωματικά και συμφώνησε οι επαφές αυτές να συνεχιστούν, επομένως συνεχίζουμε την εργασία μας».
Παράλληλα, με την κατάθεση των «δεσμευτικών προσφορών» από τα μονοπώλια που τον διεκδικούν και στόχο την ανάδειξη του πλειοδότη «στρατηγικού επενδυτή» μέχρι τις αρχές Οκτώβρη 2015 συνεχίζεται η διαδικασία για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ. Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη βδομάδα το ΤΑΙΠΕΔ ενημέρωσε και επίσημα τους ενδιαφερόμενους «επενδυτές» σχετικά με τους όρους εκχώρησης (51% σε πρώτη φάση και ακόμη 16% σε ορίζοντα πενταετίας).
Ενδιαφέρον για τη συμμετοχή του στην εξαγορά του 16% εκδηλώνει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά, ο πρόεδρος του οποίου, Β. Κορκίδης, έστειλε επιστολή στον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Στ. Πιτσιόρλα, αναφορικά με την πρόθεση της διοίκησης του Επιμελητηρίου για αγορά μετοχών του ΟΛΠ στο πλαίσιο της επανεκκίνησης του διαγωνισμού. Ο Β. Κορκίδης δήλωσε σχετικά ότι «η πάγια θέση του επιχειρηματικού κόσμου της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά έγκειται στο να παραμείνει ένα εύλογο ποσοστό του μεγαλυτέρου λιμανιού της χώρας στην ιδιοκτησία του Δημοσίου, με τη συμμετοχή τόσο των θεσμικών φορέων των χρηστών, της τοπικής αυτοδιοίκησης, όσο και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά».