Εγραψε το ηλεκτρονικό «Βήμα», 29/8/2014: «Σύμφωνα
με την Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), η ολική χωρητικότητα του
ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω), ανήλθε σε
44.587.504 κόρους και παρουσίασε αύξηση 1,1% σε σύγκριση με την
αντίστοιχη χωρητικότητα του Ιουνίου 2013, έναντι μείωσης 0,2% που
σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2013 προς το 2012. Στοιχεία
της Τράπεζας της Ελλάδος καταγράφουν σημαντική αύξηση του πλεονάσματος
του ισοζυγίου των διεθνών μεταφορών (εισπράξεις μείον πληρωμές στο
εξωτερικό από ναυτιλιακές επιχειρήσεις εγκατεστημένες στην Ελλάδα) κατά
19,5% στο πρώτο εξάμηνο 2014. Αν αυτές οι τάσεις συνεχιστούν τότε η
αύξηση του πλεονάσματος των διεθνών μεταφορών αναμένεται να έχει θετική
επίπτωση στην αύξηση του ΑΕΠ το 2014 κατά 0,6% περίπου, δηλαδή λίγο
χαμηλότερη από την άμεση θετική επίπτωση των εισπράξεων από τον
εξωτερικό τουρισμό». Ετσι και σε συνθήκες καπιταλιστικής οικονομικής
κρίσης, το εφοπλιστικό κεφάλαιο, αυξάνει τζίρους και κέρδη. Και αυτό το
παρουσιάζουν ως επίτευγμα... Ομως, οι εφοπλιστές συνεχίζουν να έχουν
τεράστιες φοροαπαλλαγές, την ώρα που το κράτος φοροληστεύει το λαό. Οι
Ελληνες ναυτεργάτες πνίγονται στην ανεργία, τους καταργούν τις
συμβάσεις. Κανένα όφελος για τους εργαζόμενους από τους τζίρους και τα
κέρδη των εφοπλιστών.