Εγραψε η «Καθημερινή», 5/10/2014: «Η
BMW δανείστηκε ένα δισ. ευρώ από την έκδοση τετραετούς ομολόγου με
επιτόκιο 0,5%. Ως αποτέλεσμα, ο μέσος όρος των κουπονιών στα ομόλογα της
BMW μειώνεται στο 2,76% από το 4% που ίσχυε προ διετίας, σύμφωνα με
στοιχεία του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg. Oπότε ποιος είναι
αυτός που επωφελείται από το φθηνό χρήμα που προσφέρει η ΕΚΤ στην
Ευρωζώνη; Σίγουρα όχι υποψήφιοι εργαζόμενοι που θα ήθελαν να εργάζονται
για την BMW. Ούτε οι μισθοί των εργαζομένων αυξάνονται ιδιαίτερα. Αυτό
που έχει πράξει η BMW με μεγάλη επιτυχία είναι να αποκλείσει ακόμη
περισσότερους εργαζομένους από την αγορά. Οι πωλήσεις ανά εργαζόμενο
έχουν αυξηθεί κατά 64% την τελευταία δεκαετία. Δεν θα έπρεπε να
εκπλήσσει κανέναν το γεγονός ότι οι μεγαλύτεροι κερδισμένοι από τη
νομισματική πολιτική της ΕΚΤ είναι οι μέτοχοι της BMW. Η κεφαλαιοποίηση
της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει εκτοξευθεί στη στρατόσφαιρα
την τελευταία δεκαετία, σημειώνοντας άνοδο 149%». Ενα δείγμα
επιβεβαίωσης ότι ο πάμφθηνος δανεισμός της ΕΚΤ του Ντράγκι, η χαλάρωση
δηλαδή που εκθειάζει και προβάλλει ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι υπέρ των
επιχειρηματικών ομίλων και ότι το όφελος για τους εργαζόμενους είναι
μηδέν.