Στο πλαίσιο των ανταγωνισμών των ντόπιων και ξένων μονοπωλιακών ομίλων για τον έλεγχο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, τα οποία εξακολουθούν να βρίσκονται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης, πριν από δύο μέρες ο υπουργός Οικονομίας Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού Γ. Σταθάκης και η αναπληρώτρια υπουργός Ελ. Κουντουρά συναντήθηκαν με τον διευθυντή του εμπορικού τμήματος της πολυεθνικής εταιρείας «Ryanair» με έδρα την Ιρλανδία, ο οποίος εξέφρασε το αίτημα να προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός για τα περιφερειακά αεροδρόμια με άλλους όρους.Επίσημη ανακοίνωση από τη συζήτηση και τη θέση του υπουργού δεν εκδόθηκε, ωστόσο σε ανεπίσημη ενημέρωση από την πλευρά του υπουργείου αναφέρθηκε ότι ο υπουργός επισήμανε τις «προτεραιότητες της νέας κυβέρνηση στον τομέα των αερομεταφορών και περιέγραψε τον στρατηγικό προσανατολισμό για τον τουρισμό που είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου για την Αθήνα και τα νησιά». Ενώ ο εκπρόσωπος της «Ryanair» στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε μετά τη συνάντηση ανέφερε ότι ήταν «μία πολύ καλή συνάντηση με πραγματιστές ανθρώπους» και σημείωσε ότι δεν τίθεται θέμα αντιπαλότητας της εταιρείας με την κυβέρνηση.
Υπενθυμίζεται ότι τα περιφερειακά αεροδρόμια που βρίσκονται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης είναι τα: Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας, Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου. Ακριβώς λόγω του ότι εξυπηρετούν ετησίως κάτι λιγότερο από το 50% της συνολικής εναέριας επιβατικής κίνησης στη χώρα και με δεδομένες τις προβλέψεις για αύξηση του τουριστικού ρεύματος και της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου που επιδιώκει η κυβέρνηση, αποτελούν «χρυσή επενδυτική ευκαιρία» για τους μονοπωλιακούς ομίλους του χώρου εγχώριους και ξένους.
Επιπρόσθετα, σε ένα μεγάλο τμήμα από αυτά τα αεροδρόμια βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες εκσυγχρονισμού τους με κοινοτικά και κρατικά κεφάλαια, γεγονός που τα καθιστά ακόμη περισσότερο «ελκυστικά» για τους υποψήφιους επενδυτές. Στη διάρκεια του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίησή τους ως ο επικρατέστερος «επενδυτής» είχε φανεί να είναι η γερμανική πολυεθνική FRAPORT. Για το λόγο αυτό, ο εκπρόσωπος της «Ryanair» στη διάρκεια των δηλώσεών του εξέφρασε την αντίθεσή του σε «ένα ιδιωτικό μονοπώλιο» και διεκδικώντας μερίδιο ανέφερε ότι ο νέος διαγωνισμός που θα πρέπει να προκηρυχθεί να έχει ως όρο την «αύξηση της επιβατικής κίνησης».
Υπενθυμίζεται ότι τα περιφερειακά αεροδρόμια που βρίσκονται σε διαδικασία ιδιωτικοποίησης είναι τα: Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας, Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου. Ακριβώς λόγω του ότι εξυπηρετούν ετησίως κάτι λιγότερο από το 50% της συνολικής εναέριας επιβατικής κίνησης στη χώρα και με δεδομένες τις προβλέψεις για αύξηση του τουριστικού ρεύματος και της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου που επιδιώκει η κυβέρνηση, αποτελούν «χρυσή επενδυτική ευκαιρία» για τους μονοπωλιακούς ομίλους του χώρου εγχώριους και ξένους.
Επιπρόσθετα, σε ένα μεγάλο τμήμα από αυτά τα αεροδρόμια βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες εκσυγχρονισμού τους με κοινοτικά και κρατικά κεφάλαια, γεγονός που τα καθιστά ακόμη περισσότερο «ελκυστικά» για τους υποψήφιους επενδυτές. Στη διάρκεια του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίησή τους ως ο επικρατέστερος «επενδυτής» είχε φανεί να είναι η γερμανική πολυεθνική FRAPORT. Για το λόγο αυτό, ο εκπρόσωπος της «Ryanair» στη διάρκεια των δηλώσεών του εξέφρασε την αντίθεσή του σε «ένα ιδιωτικό μονοπώλιο» και διεκδικώντας μερίδιο ανέφερε ότι ο νέος διαγωνισμός που θα πρέπει να προκηρυχθεί να έχει ως όρο την «αύξηση της επιβατικής κίνησης».