«Από τα 80 άρθρα του νόμου Διαμαντοπούλου,
εμείς βάζουμε μόνο 10 άρθρα που "πειράζουν" το συγκεκριμένο νόμο, που
αφορούν κυρίως τα Συμβούλια Ιδρύματος, τις διαδικασίες εκλογής των
μονοπρόσωπων διοικητικών οργάνων και τις διαδικασίες επιλογής και
εξέλιξης μελών ΔΕΠ», δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, σε συνέντευξή του στο
ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Το ξεκαθάρισε ο υπουργός ότι παραμένουν ως έχουν όλα τα αντιδραστικά μέτρα στην Ανώτατη Εκπαίδευση, τα αδιέξοδα για τους φοιτητές - σπουδαστές που σπουδάζουν μετ' εμποδίων, η σύνδεση των ιδρυμάτων με τις επιχειρήσεις και η επιχειρηματική λειτουργία των ίδιων, η υποχρηματοδότηση, οι «χορηγίες» (με το αζημίωτο για τις επιχειρήσεις), το Πανεπιστήμιο που θα είναι πολύμορφα κερδοφόρο για τις επιχειρήσεις και μακριά όσο ποτέ από τις λαϊκές ανάγκες.
Τα προβλήματα του Πανεπιστημίου δεν αρχίζουν και τελειώνουν με τις εκλογές των διοικήσεών τους. Εκπορεύονται από το ρόλο που τους έχει αποδοθεί, τη στρατηγική της «ανταγωνιστικότητας» των επιχειρήσεων σε βάρος της πραγματικής προόδου. Οι παρεμβάσεις που έρχονται με το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, δεν κάνουν ούτε ένα βήμα προς την κατεύθυνση αλλαγής της πραγματικότητας που ζουν οι φοιτητές - σπουδαστές, τα παιδιά λαϊκών οικογενειών τα οποία σπουδάζουν με χειρότερους όρους.
Το ξεκαθάρισε ο υπουργός ότι παραμένουν ως έχουν όλα τα αντιδραστικά μέτρα στην Ανώτατη Εκπαίδευση, τα αδιέξοδα για τους φοιτητές - σπουδαστές που σπουδάζουν μετ' εμποδίων, η σύνδεση των ιδρυμάτων με τις επιχειρήσεις και η επιχειρηματική λειτουργία των ίδιων, η υποχρηματοδότηση, οι «χορηγίες» (με το αζημίωτο για τις επιχειρήσεις), το Πανεπιστήμιο που θα είναι πολύμορφα κερδοφόρο για τις επιχειρήσεις και μακριά όσο ποτέ από τις λαϊκές ανάγκες.
Τα προβλήματα του Πανεπιστημίου δεν αρχίζουν και τελειώνουν με τις εκλογές των διοικήσεών τους. Εκπορεύονται από το ρόλο που τους έχει αποδοθεί, τη στρατηγική της «ανταγωνιστικότητας» των επιχειρήσεων σε βάρος της πραγματικής προόδου. Οι παρεμβάσεις που έρχονται με το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, δεν κάνουν ούτε ένα βήμα προς την κατεύθυνση αλλαγής της πραγματικότητας που ζουν οι φοιτητές - σπουδαστές, τα παιδιά λαϊκών οικογενειών τα οποία σπουδάζουν με χειρότερους όρους.