Πάνε δύο χρόνια από τότε που ο ΣΥΡΙΖΑ συμμετείχε σε κινητοποιήσεις
ενάντια στο άνοιγμα διοδίων, κατέθετε Ερωτήσεις στη Βουλή για τις
διώξεις κατοίκων, αλλά και για τα «σκάνδαλα παραχώρησης με αποικιακές
συμβάσεις» των αυτοκινητοδρόμων, όπως έλεγε. Σήμερα, ως κυβέρνηση έχει
κάνει πλέον σαφές ότι δεν υφίσταται θέμα κατάργησης των διοδίων,
απορρίπτοντας ασυζητητί τη σχετική τροπολογία του ΚΚΕ. Αντίθετα,
αποδέχεται την επέκτασή τους όπως στην Εγνατία Οδό: Στους 7 σταθμούς
διοδίων που υπάρχουν στον άξονά της, θα προστεθούν άλλοι 6, ενώ 5 ακόμα
θα τοποθετηθούν στους 5 κάθετους άξονες. Η διοίκηση της «Εγνατίας Οδού
ΑΕ» έχει κάνει σαφές ότι τα έσοδα από τα διόδια από περίπου 60
εκατομμύρια ευρώ το έτος θα ξεπεράσουν τα 80 εκατ. ευρώ (!), στόχος που
προφανώς υπηρετεί τις φιλοδοξίες του ΣΥΡΙΖΑ για την επανεκκίνηση της
οικονομίας (δηλ. της κερδοφορίας) και την ανάκαμψη! Ας αναρωτηθεί ο
λαός: Ποιος κερδίζει από την αύξηση των διοδίων, που, από το 2008, έχει
φτάσει έως και 400%; Ποιος θα έχανε από την κατάργησή τους; Οι
μεγαλοεπιχειρηματίες ή οι μεροκαματιάρηδες, οι εργαζόμενοι; Η στάση της
κυβέρνησης απέναντι στην πρόταση του ΚΚΕ αποτελεί κριτήριο για το με
ποιων τα συμφέροντα παίρνει θέση.